Tootegrupid

E-poe kasutustingimused

KODUEKSTRA E-POE KASUTUSTINGIMUSED

Koduekstra OÜ, registrikoodiga 10328204, aadress Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn (edaspidi Teenuse osutaja või Pool) ja klient, kes vormistab Koduekstra e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja või Pool), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Leping).

1. E-POOD

1.1. Koduekstra e-pood (edaspidi E-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.

1.2. E-pood asub internetiaadressil  www.koduekstra.ee

2. ÜLDSÄTTED

2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.

2.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.

2.4. Teenuse osutaja teeb Lepingu kättesaadavaks internetiaadressil www.koduekstra.ee ostutingimuse menüüs, samuti ostuprotsessis enne Teenuse kasutaja poolt ostu eest tasumist.

3. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

3.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.

3.2. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 16 aastane.

3.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

3.4. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu laoarvestus- või E-poe programmides.

3.5. Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse sellisel juhul raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

3.6. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, ettevõtte nimi, registrikood, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks), kättetoimetamismeetodi, kinnitama Lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu (sealhulgas kättetoimetamiskulude) eest internetipanga pangalingi või krediitkaardimakse vahendusel.

3.7. Teenuse kasutaja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta tellimuse täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.8. Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.

3.9 Miinimumostusumma on 10€

4. HINNAD

4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima Teenuse kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

5. KÄTTETOIMETAMISE TINGIMUSED

5.1. Teenuse osutaja võimaldab ostetud kauba kättetoimetamist vaid Eesti Vabariigi piires.

5.2. Teenuse kasutajal on õigus valida järgnevate ostetud kauba (saadetise) kättetoimetamisviiside vahel:

5.2.1. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutaja poolt valitud Omniva pakiautomaati 3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest. Teenuse hind on 3,99€. Pakiautomaati toimetamist võimaldab Teenuse osutaja vaid juhul, kui ostetava kauba mõõtmed ei ületa pakiautomaati mahtuva paki piirmõõte. Ostetud kauba (saadetise) pakiautomaati toimetamisel saadetakse Teenuse kasutajale SMS kauba saabumisest koos uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustub Teenuse kasutaja selle välja võtma. Kui Teenuse kasutaja nimetatud tähtaja jooksul saadetist välja ei võta, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi (Koduekstra kauplus Ülemiste keskuses, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn) ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada sealt. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas 3,99€.

5.2.2. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutaja poolt valitud Omniva postiasutusse Omniva kulleriga 3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest. Teenuse hind on 5,99€. Ostetud kauba (saadetise) postiasutusse toimetamisel saadetakse Teenuse kasutajale SMS kauba saabumisest postiasutusse ning saadetist hoitakse postiasutuses 15 kalendripäeva, mille jooksul kohustub Teenuse kasutaja selle välja võtma. Kui Teenuse kasutaja nimetatud tähtaja jooksul saadetist välja ei võta, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi (Koduekstra kauplus Ülemiste keskuses, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn) ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada sealt. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas 5,99€.

5.2.3. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani või Teenuse kasutaja poolt tellimuses ära näidatud kauba saajani Omniva kulleriga. Teenuse hind on 9,99€. Ostetud kauba (saadetise) üleandmiseks helistab kuller Teenuse kasutajale ja lepib kokku saadetise üleandmise aja. Kui Teenuse kasutaja ei võta kokkulepitud ajal kaupa vastu, siis saadetakse Teenuse kasutajale SMS või e-kiri saadetise saatmisest saaja aadressile lähimasse postiasutusse ning saadetist hoitakse postiasutuses 15 kalendripäeva, mille jooksul kohustub Teenuse kasutaja saadetise välja võtma. Kui Teenuse kasutaja nimetatud tähtaja jooksul saadetist välja ei võta, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi (Koduekstra kauplus Ülemiste keskuses, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn) ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada sealt. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas 9,99€.

5.2.4. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutaja poolt valitud DPD Pickup pakiautomaati 3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest. Teenuse hind on 2,49€. Pakiautomaati toimetamist võimaldab Teenuse osutaja vaid juhul, kui ostetava kauba mõõtmed ei ületa pakiautomaati mahtuva paki piirmõõte. Ostetud kauba (saadetise) pakiautomaati toimetamisel saadetakse Teenuse kasutajale SMS ja e-kiri kauba saabumisest koos uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustub Teenuse kasutaja selle välja võtma. Kui Teenuse kasutaja nimetatud tähtaja jooksul saadetist välja ei võta, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi (Koduekstra kauplus Ülemiste keskuses, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn) ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada sealt. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas 2,49€.

5.2.5. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani või Teenuse kasutaja poolt tellimuses ära näidatud kauba saajani DPD kulleriga 3 tööpäeva jooksul. Teenuse hind on 6,99€. Ostetud kauba (saadetise) üleandmiseks saadab DPD Teenuse kasutajale SMS-i tarnepäeva hommikul saadetise üleandmise kellaajavahemiku. Teenuse kasutaja saab soovi korral DPD iseteeninduskeskkonnas üleandmisaega ja kohta muuta. Kui Teenuse kasutaja ei võta kokkulepitud ajal kaupa vastu, siis saadetakse Teenuse kasutajale SMS või e-kiri saadetise saatmisest DPD Pickup pakiautomaati või DPD jaotuskeskusesse ning saadetist hoitakse jaotuskeskuses või pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustub Teenuse kasutaja saadetise välja võtma. Kui Teenuse kasutaja nimetatud tähtaja jooksul saadetist välja ei võta, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi (Koduekstra kauplus Ülemiste keskuses, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn) ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada sealt. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas 6,99€.

5.2.6. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani või Teenuse kasutaja poolt tellimuses ära näidatud kauba saajani Jet Express kulleriga. Teenuse hind on 6,49€. Ostetud kauba (saadetise) üleandmiseks helistab kuller Teenuse kasutajale ja lepib kokku saadetise üleandmise aja. Kui Teenuse kasutaja saadetist vastu ei võta, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi (Koduekstra kauplus Ülemiste keskuses, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn) ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada sealt. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas 6,49€.

5.2.7. Teenuse kasutaja tuleb ise kaupadele järele Tallinnas Ülemiste kaubanduskeskuses asuvasse Koduekstra kauplusesse (Suur-Sõjamäe 4, Tallinn). Teenus on tasuta. Kui Teenuse kasutaja sooritab ostu E-poe kaudu enne kl 13:00, siis võimaldab Teenuse osutaja ostetud kaupade väljastamist samal päeval alates kl 17:00. Kui Teenuse kasutaja sooritab ostu peale kl 13:00 võimaldab Teenuse osutaja ostetud kaupade väljastamist järgmisel päeval alates kl 10:00 välja arvatud juhtudel, kui järgnev päev on riiklik püha. Sellisel juhul võimaldab Teenuse osutaja ostetud kaupade väljastamist riiklikule pühale järgneval tööpäeval. Teenuse osutaja väljastab tellitud kauba vaid isikut tõendava dokumendi alusel tellimuses näidatud ostjale või kauba saajale.

5.3. Teenuse kasutaja kohustub punktides 5.2.1. – 5.2.6. kirjeldatud tarneviiside kasutamise korral Teenuse osutajat kirjalikult informeerima koheselt, kuid mitte hiljem, kui 2 (kahe) tööpäeva jooksul saadetise vastuvõtmisest, kui saadetis on mittenõuetekohaselt üle antud, purunenud, puudujäägiga või mittetäiskomplektne. Samuti kohustub Teenuse kasutaja Teenuse osutajat hiljemalt 15 (viieteist) kalendripäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest kirjalikult informeerima, kui saadetis ei ole Teenuse kasutaja poolt valitud tarneviisi teel toimetatud nimetatud sihtkohta või tehtud nimetatud sihtkohas kättesaadavaks.

6. TAGANEMISÕIGUS

6.1. Füüsilisest isikust Teenuse kasutajale kehtib 14-päevane sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganemisõigus. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil füüsilisest isikust Teenuse kasutaja või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud kauba füüsiliselt enda valdusesse. Taganemisõiguse kasutamiseks kohustub Teenuse kasutaja esitama Teenuse osutajale ühemõttelise taganemisavalduse, mille mittekohustuslik tüüpvorm on kättesaadav internetiaadressil www.koduekstra.ee „ostutingimuste“ menüü alammenüüs „14-päevane taganemisõigus“.

6.2. Teenuse kasutajal on õigus esitada taganemisavaldus valides ühe järgnevatest:

6.2.1. Tuua taganemisavaldus e-poega seotud Teenuse osutaja Ülemiste keskuse Koduekstra kauplusesse (Suur-Sõjamäe 4, Tallinn).

6.2.2. Saata taganemisavaldus postiga aadressil Koduekstra e-pood, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn 11415 või Koduekstra OÜ, Suur-Sõjamäe 4, Tallinn 11415.

6.2.3. Saata taganemisavaldus e-posti aadressil e-pood@koduekstra.ee või info@koduekstra.ee 

6.3. Kui Teenuse kasutaja on otsustanud lepingust taganeda, tekib tal kohustus kaup Teenuse osutajale tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest Teenuse osutajale.

6.4. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne ja originaalpakendis. Tootepakendid võivad olla avatud vaid ettevaatlikult neid kahjustamata, nii nagu seda lubatakse tavapäraselt teha tavapoes.

6.5. 14-päevane taganemisõgus ei kehti toodetele, mis on Teenuse kasutajale kohaletoimetamise järgselt avatud ning mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel (kosmeetikatooted, hügieenitooted, aluspesu, bikiinid jms) ja ka toodetele, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest lepingust taganemiseks eraldada (liimid, värvid, segud, kleebitavad esemed jms).

6.6. Füüsilisest isikust Teenuse kasutaja Lepingust taganemisel kooskõlas Lepingu punktide 6.1. – 6.4., tagastab Teenuse osutaja Teenuse kasutajale kõik Lepingu raames saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Teenuse kasutaja poolt valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Teenuse osutaja pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Teenuse osutaja sai teada Teenuse kasutaja otsusest Lepingust taganeda, sai lepingu esemeks olevad kaubad oma valdusesse või Teenuse kasutaja esitas tõendi, et ta on kaubad tagasi saatnud ning need vastasid täielikult Lepingu punktis 6.4 kirjeldatule.

6.7. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

6.8. Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastatav kaup ei vastanud Teenuse kasutaja tellimusele.

6.9. Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta Lepingu punktides 6.5. toodud tingimustele, siis Teenuse kasutajale raha ei tagastata ning tagastatud kaup jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja.

6.10. Juhul, kui kauba tagastamisel selgub, et Teenuse kasutaja on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, ning selle tagajärjel on kauba väärtus vähenenud, on Teenuse osutajal õigus nõuda Teenuse kasutajalt hüvitist ulatuses, mille võrra väärtuse vähenemine ületab tavapärases poes lubatud kasutamist asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Teenuse osutaja hindab väärtuse vähenemist ja esitab põhjendatud juhtumil Teenuse kasutajale nõude.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

7.1. E-poest ostetud toodetele kehtib füüsilisest isikust Teenuse kasutajale võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. E-pood vastutab Teenuse kasutajale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Teenuse kasutajale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Teenuse kasutajale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus. Teenuse kasutajal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe poole, saates e-kirja aadressile e-pood@koduekstra.ee või helistada telefonil: +372 5699 1065. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale müügilepinguga makstud kauba hinna. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Teenuse kasutajale.

7.2. E-pood vastab Teenuse kasutaja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7.3. Kaebused esitab Teenuse kasutaja Lepingu punktides 6.2.1. – 6.2.3. toodud kontaktaadressidel.

8. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE

8.1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks. Eelnimetatud nõusolekut andmata jättes ei ole Teenuse kasutajal võimalik e-poe teenust kasutada. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

8.2. Isikuandmete vastutav töötleja on Koduekstra OÜ, registrikood 10328204, Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn, e-post dpo@koduekstra.ee  

8.3. Tellimuse esitamisel Teenuse kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse kasutaja isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks, kauba tarnimiseks ja Teenuse kasutajale kohale toimetamiseks, võimalike probleemide lahendamiseks, müügitehingust taganemisel raha tagastamiseks, loosimistel võitudest teavitamiseks, infopäringutele vastamiseks ja analüüsiks statistilistel eesmärkidel.

8.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Teenuse kasutaja tellimuse kohta, ostetud kaubad, soovikorvi paigutatud tooted, perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, riik, telefoninumber, sünniaeg, sugu, tarnimise viis, sisestatud kommentaarid, kasutatud makseviis ja sellega seotud andmed, Lepinguga nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine, kasutatav internetilehitseja ning selle versioon, operatsioonisüsteem, ip aadress, kasutatava seadme tüüp, toimingute teostamise aeg. Juhul. Kui Teenuse kasutaja sooritab ostu kasutades registreeritud e-poe kasutajakontot, töötleb Teenuse osutaja täiendavalt Koduekstra püsikliendiprogrammis sätestatud isikuandmeid, mis on kirjeldatud Koduekstra püsikliendiprogrammi tingimustes.

8.5. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvalist SSL andmesidet ja MasterCard SecureCode ning Verified by Visa turvasüsteeme.

8.6. Teenuse osutaja sisestatud kaardi andmeid ei näe. Tehingu tegemiseks suunatakse kaardi valdaja Kaardikeskuse (Nets Estonia AS www.estcard.ee) turvalisesse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi valdaja kaardiandmete sisestus kaardi valdaja poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris.

8.7. Teenuse kasutaja isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kättetoimetamiseks Teenuse kasutajale edastatakse kulleriteenust osutavaile ettevõttele.

8.8. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega. Koduekstra OÜ kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

8.9. Koduekstra OÜ võib volitada Teenuse kasutaja andmeid töötlema teisi isikuid (edaspidi Volitatud töötleja) tingimusel, et Volitatud töötlejaga on Koduekstra OÜ sõlminud lepingu, mille kohaselt on Volitatud töötleja kohustatud töödeldavaid isikuandmed hoidma konfidentsiaalsuses ja tagama isikuandmete kaitse määruses sätestatud volitatud töötlejale laienevate kohustuste täitmise. Samuti võib Koduekstra OÜ Kliendi isikuandmeid avaldada isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks või isikule, kellel on selleks seaduslik õigus. Koduekstra OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale AS SEB Pank.

8.10. Koduekstra OÜ-l on õigus teostada profiilianalüüsi, et paremini mõista klientide ootusi ja ostukäitumist ning sellest tulenevalt pakkuda paremaid kaupu ja teenuseid ja võimaldada otseturunduse täpsemat suunamist.

8.11. E-poe müügitehingu tegemisel kogutud isikuandmeid säilitatakse kuni neli aastat arvestatuna viimasest müügitehingust Teenuse kasutajale. Peale seda isikuandmed kustutatakse. Isikuandmed kustutatakse enne nimetatud tähtaega juhul, kui Teenuse kasutaja teeb vastavasisulise avalduse Koduekstra OÜ-le.

8.12. Teenuse kasutajal on ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse määruses sätestatud õigused:

8.12.1. taotleda juurdepääsu Teenuse kasutajat puudutavatele isikuandmetele;

8.12.2. nõuda Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete parandamist;

8.12.3. nõuda Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete kustutamist.

8.12.4. nõuda Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete töötlemise piiramist. Nõudes Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete töötlemise piiramist, ei ole Teenuse kasutajal võimalik kasutada e-poe teenust;

8.12.5. esitada vastuväiteid Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete töötlemisele;

8.12.6. nõuda Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete ülekandmist mõnele teisele andmetöötlejale. Koduekstra OÜ-l on õigus keelduda isikuandmete teisele andmetöötlejale otse edastamisest, kui andmete edastamine teisele andmetöötlejale ei ole Koduekstra OÜ hinnangul turvaline või vastuvõtja poolt tehniliselt teostatav;

8.12.7. võtta igal ajal tagasi nõusolek Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete töötlemiseks. Võttes tagasi nõusoleku Teenuse kasutajat puudutavate isikuandmete töötlemisele, ei ole Teenuse kasutajal võimalik kasutada e-poe teenust;

8.12.8. õigus esitada Koduekstra OÜ vastu kaebus Andmekaitse Inspektsioonile.

8.13. Punktides 8.12.1 kuni 8.12.7 toodud õiguste rakendamise soovi korral esitab Teenuse kasutaja vastava(d) taotluse(d) Koduekstra OÜ-le digitaalselt allkirjastatuna aadressile dpo@koduekstra.ee või esitab need Koduekstra OÜ kauplusesse.

8.14. Koduekstra OÜ-l on õigus keelduda Teenuse kasutaja isikuandmete kustutamise taotluse rahuldamisest, kui see on vajalik õigusnõude koostamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks seoses isikute ja vara kaitsega. Sellisel juhul on Koduekstra OÜ-l õigus säilitada Teenuse kasutaja isiku- ja ostuandmeid kuni neli aastat Teenuse kasutaja viimasest ostutehingust, mille järgselt Teenuse kasutaja isikuandmed kustutatakse.

8.15. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressile tellimuskinnituse, samuti Lepingu täitmiseks vajalike e-kirjade saatmiseks.

8.16. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi kasutajakonto loomisel või tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku linnukesega vastavas aknas.

9. VASTUTUS

9.1. Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

9.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes headele tavadele tuginedes.

9.3. Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.

9.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult E-poe Kasutuslepingu tingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.

9.5. Kui üks Lepingu Pooltest on Lepingust tulenevaid kohustusi rikkunud on teisel Poolel õigus esimeselt nõuda:

9.5.1. kohustuse täitmist;

9.5.2. oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;

9.5.3. nõuda kahju hüvitamist;

9.5.4. taganeda lepingust või öelda leping üles;

9.5.5. hinna alandamist;

9.5.6. rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral viivist, mis on 0,15% võlgnetavast summast iga kohustuse täitmisega viivitatud päeva eest.

9.6. Pooled võivad kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi või koos kõiki seadusest või Lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid, mida saab üheaegselt kasutada, kui seadusest või Lepingust ei tulene teisiti. Kohustuse rikkumisest tuleneva õiguskaitsevahendi kasutamine ei võta Poolelt õigust nõuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist.

9.7. Pool ei või tugineda kohustuse rikkumisele teise Poole poolt ega kasutada sellest tulenevalt õiguskaitsevahendeid niivõrd, kuivõrd selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu või sündmus, mille toimumise riisikot ta kannab.

10. ERIMEELSUSTE LAHENDAMINE

10.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teenuse kasutajal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Teenuse kasutaja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Teenuse kasutaja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Teenuse kasutaja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. Pooltel on õigus kokkuleppe mittesaavutamisel pöörduda erimeelsuse lahendamiseks Harju Maakohtusse.

11. KASUTUSTINGIMUSTEGA NÕUSTUMINE

11.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.

11.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen tutvunud ja nõustun tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Lepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Lepingus toodud tingimustega.

E-poe klienditugi: +372 5699 1065 (E-P 10.00-19.00), e-pood@koduekstra.ee, Koduekstra kontor: +372 681 8250 (E-R 9.00-17.00), info@koduekstra.ee